A legszebb születésnapi ajándék

Létezhet-e szebb és figyelmesebb születésnapi ajándék, mint amikor valakit a párja meglep egy erotikus masszázzsal?

Szerintem nem.
Különösen úgy nem, ahogy engem ért a meglepetés.
Az a számomra nem volt újdonság, hogy nem akárkivel osztom meg az életemet, hogy igazi és odaadó nő a javából, aki elnézi a nagyobb étvágyamat, viszont arról álmodni sem mertem volna, hogy még rá is tesz egy lapáttal.

A születésnapi bulin sejtelmes mosollyal azt mondta: az ő ajándéka igazi meglepetés lesz, amit más nem láthat, ezért másnap este adja át.

Izgatottam vártam a másnap estét és igyekeztem a szokottnál korábban hazaérni.
A párom még az előző napinál is sejtelmesebb mosollyal várt. Azonnal észrevettem, hogy az ebédlőasztal teljesen ki van nyitva, rajta furcsa teríték: egy összehajtott pokróc, azon lepedő.
No, csak nem meg akar masszírozni?
Titokban elvégzett volna egy masszázstanfolyamot?
Nem kaptam választ a kérdéseimre, a Kedves jött pezsgővel a kezében és koccintottunk mégegyszer.
Aztán csengettek.
A Kedves kissé elpirult és szakadt ajtót nyitni.
Átlagos külsejű, középkorú hölgyet tessékelt be és leültette.
Kata.
Fogalmam sem volt, ki ez és mi lesz ez az egész, bár az asztal miatt lett egy sejtésem.
Beszélgetni kezdtünk, olyan fontos kérdésekről, minthogy milyen a közlekedés meg hogy sok helyen nincs kiírva sem az utca, sem a házszám.
Aztán egyszer csak kiderült, hogy a hölgy egy valódi, házhoz járó masszőz, az én meglepetésem pedig egy születésnapi masszázs.
Tőle.
Az ebédlőasztalunkon.
A párom jelenlétében.

Kata rámnézett és megkérdezte: - felkészült, fiatalember? - akkor vetkőzzön.
Párom sejtelmesen hunyorított egyet.
Amíg leszórtam magamról mindent és felmásztam az asztalra, Kata is nekivetkőzött és a szerelésén látszott, mire megy ki a játék. Csíkos, csipkés babydoll volt a ruházata alatt és harisnyatartó, fekete harisnyával.
Basszus, ezt a párom is végig akarja nézni?

Normál svédmasszázst kaptam, az átlagosnál egy kicsit erősebbet, olyat, amitől helyenként felszisszen a kuncsaft. Az épp nem művelt testrészeket Kata a kedvenc fürdőlepedőmmel letakarta. Azt mondta, nehogy fázzak, bár eszem ágában sem volt fázni.

Kicsit komikus volt, ahogy harisnyatartóban úgy állt mellettem, hogy amíg hanyatt fordultam, addig a megemelt fürdőlepedővel eltakarta a saját arcát, nehogy meglásson meztelenül - majd azonnal letakart, ahogy elhelyezkedtem.

A szakszerű masszázs folytatódott.
Talpaktól fölfelé combig, majd a lepedő lecsúszott a felsőtestemről alulra és a mellkasom, majd a hasam következett.
Aztán Kata olajos tenyere köröket írt a hasamra és ezek a körök egyre lassabbak és egyre érzékiebbek lettek, továbbá egyre lejjebb érintettek.
A leengedett szemhéjaim alól kikandikálva láttam, hogy a két nő összekacsint.
Ettől még mindig zavart egy kicsit a párom jelenléte, de a vér kezdett lehúzódni az agyamból.
Kata keze mind gyakrabban időzött a szeméremdombomon.
Aztán ügyes mozdulatokkal és két kézzel az ágyékomat vette célba.
Úgy tűnt, mintha a combfeszítő izmok végét masszírozná, közben véletlenül érintené a még mindig letakart, ám határozott növekedésnek indult brokimat, meg a zacsi oldalát.
A tojásaimat vette kézbe és nagyon finoman simogatni kezdte.
A törölköző ekkor már teljesen lecsúszott a vigyázzban álló kopasz főhadnagyról.
Valami fantasztikus érzés volt.
Mindezt tovább fokozandó a párom is odalépett az asztalhoz és innentől négy kéz kezelt a legnagyobb szeretettel. A két nő szavak nélkül kommunikált: Kata egy hétpróbás öreg róka szakértelmével vezette be a páromat a tantrikus masszázs általa ismeretlen fogásaiba, a párom pedig mintha azt akarta volna Katának megmutatni, hogy mi az amit én szeretek, merre vannak az érzékeny pontjaim.

Boszorkányok voltak így együtt, semmi kétség nem fér hozzá.
Nem emlékszem, hogy kaptam valaha ennél szebb ajándékot.
Vajon hogy fogom viszonozni?
Valami karácsonyi csippendél sóval?