Új érzés: olajos masszázs pucéron

Szeretek masszázsra járni és a testem is jelzi, hogy jó neki.

Két félét szeretek
1Thai száraz, ezt többször Thai olajos max 2/év)
2' (sport masszázs kb 5-6.alkalom/év) 

Szóval egy gyalogtúra után voltam időpontot kértem.
Kis megjegyzés: nekem eddig mindig (alsóban) masszíroztak! 
Már a helyszínen: 
-  A lány kéri hogy vegyem le az alsót is én összevon szemöldökkel kérdezem meg kétszer is biztos?
Igen a válasz mind kétszer.
Hasra fekszem kicsit feszülten-izgatottan ezek bennem keveredve remélve a legjobbat, hogy kellemes közérzettel távozzak.
A hason fekvés közben nem merültek fel gondok... : )
De mikor hátamra feküdtem akkor bajban voltam, vagy leszek gondoltam.?
Természetesen betakarva végtag, testrész amelyiken nem masszíroz, hogy melegen tartsa.
Őszintén mondom én éreztem volna magam kelletlenül ha... 
Kicsit túl is pörögtem fejben de nem kellett volna!
Másra gondoltam, hogy eltereljem a figyelmemet. 
Sikerült gyerekek halkan mondom de ott lent fél hat volt : ) semmi szó szerint.
A láb masszázs kiváló volt izgi csak akkor lett mikor a combom közepétől a csípő felé haladt.
Nem tudom ki mennyire van ott bedrótozva én nagyon.
Fejben kell nyugodtnak és lazának lenni akkor sikerülhet szinte gyakorolni kell.
Ahol csikis az ember ott együtt nevettünk ez van!  : )
A végén még pár teljes test nyújtás néha én sem hiszem el mikre képes a testem segítséggel teszem hozzá; és utána milyen jó? Nagyon!
Megköszöntem a munkát amit rajtam végzet, fizettem, majd néhány mondatot váltottam a recepcióssal 
- Kérdezte milyen volt? Elégedetten bólogattam -kellemes volt köszönöm mondtam.
Új élménnyel, tapasztalással gazdagabban jöttem el. Így tudom tapasztalni milyen a többi masszírozás.
Köszönöm ha elolvastátok. Nyugalmat a mindennapokban Jó masszőrt kívánok mindenkinek!
Bálint 36