Kuponért futószalagon :-(

A masszázsblog történetében nem ez az első kifogás, ami a kuponos kedvezménnyel igénybe vehető szolgáltatásokat éri. Érdekes, hogy a kuponos vendégért a szolgáltatók sem rajonganak, a vendégek is sokat elégedetlenkednek, az üzlet mégis virul.
Ki érti ezt?

Kipróbáltam. Lehet, hogy mazochista vagyok ?

Merthogy annyira naív nem lehetek, hogy ne tudtam volna előre, mire számíthatok egy kuponos masszázsajánlat igénybevételekor.  Klasszikus svédmasszázs. 

 Olcsó. Nagyszerű, ennek elsőre örül mindenki. Hát hogy a fenébe ne, amikor egy átlagos  masszázs szalon árához képest 50-60 %-kal kevesebbért lehet felfrissülni. Oszt az ember azt hiszi majd ugyanazt kapja.

 Új hely, mostanában felújított masszázs helyiség, pénzt fordított rá a vállalkozó, de nincs vendégkör, azt össze kell gereblyézni. A masszőz pedig azt reméli, hogy visszatérő vendégek garmadája fogja őt felhívni később az olcsóságra most áradatként beömlő vendégekből.

 Igen, ilyenkor több száz magamfajta potyaleső zúdul rá az addig csak héba-hóba szállingózók nyomában a masszőzre, és a kuponok záros határidőn belül használhatók fel.

 Nem kell jósnak lenni ahhoz, hogy tudjam, itt jobb minél előbb időpontot foglalni. Így is tettem, a kuponajánlat megjelenése után nem sokkal vásároltam és rögtön kértem is időpontot. Gyorsaságomnak köszönhetően  sikerült másfél héttel későbbre elcsípnem a legközelebbi még szabad helyet. Hurrá !

 Időben ott voltam, késő délután, óra nulla-nullakor, sőt öt perccel korábban.   Az előző munkadarab, …. izé…. vendég már épp elkészült, lejött a futószalagról. Amíg kikísérte az ajtón, gyorsan ledobtam a felesleges ruhadarabokat a masszázshelyiségben, mert sejtettem, hogy utánam is jön valaki óra nulla-nullakor majd, úgyhogy ne vesztegessük az időt. Így is lett.  

 Közben azon gondolkodtam hányadik lehetek a szalagon amióta beindult, aznap és a „gátszakadás” óta.  A masszázshoz erőt kell kifejteni, tehát természetes, hogy elfárad az ember. Lehet-e egy törékeny nőtől egész napi, heti, havi intenzív masszírozás után az izmokat jól átmozgató szolgáltatást elvárni ?  Neki is kell a pihenés, de nincs rá idő, mert az olcsóságra beömlő vendégcunami  várja, hogy mielőbb asztalra ( mint utólag rájön inkább futószalagra)  kerüljön.

 Elfogadtam, és megértettem, hogy felgőzzel dolgozik, ezt nem is lehetne bírni másként. Azért a végére kellemesen relaxált állapotba szenderedtem. Olyannyira, hogy nehéz volt a vérkeringésemet gyorsan helyre billenteni, de nem volt más válassztásom, a következő vendégért már közben kiment az ajtóhoz a masszőz. Sajnos időben jött :O)

 Egy szó mint száz, éreztem a nyomást, szedjem össze magam, fel a ruhát is tűnés mielőbb, mert másnak az idejét rabolom. Két perc múlva már bezárult mögöttem az ajtó, a járdán találtam magam, kótyagosan, csúcsforgalom kellős közepén, miközben az agyi vérkeringés még nem állt be alapjáratra. Kontraszt. 

 Később azon tűnődtem hányan fognak visszatérni „normál áron”, miután a kuponok kifutnak. Nem elég, hogy a masszőz több, mint felét kénytelen elengedni a szokásos árnak, de annak is nagyrészét jutalékként kifizeti, tehát hónapokig szinte ingyen dolgozik.      Ennél biztosan van hatékonyabb formája is a fizető ügyfelek figyelmének felkeltésére.