Ki hazudik?

Drága Olvasók!

Ez itt egy blog, ami a masszázsról szól.
Ez a blog soha nem volt és nem is lesz burkolt reklámhadjáratok, illetve lejárató akciók fóruma.
Hogy a címlaprágcsálók is megértsék:
aki beküld nekünk egy sztorit, az állításaihoz nem adja a nevét, a címét és az arcát.
Mi nem voltunk ott, itt nem tudhatjuk, mi igaz ezekből.
Ha a posztban szerepel a masszőz elérhetősége, akkor személy szerint is azonosítható.
Mi nem tesszük lehetővé, hogy névtelen szerzők nevesíthető személyeket fikázzanak.
Ahhoz túl sokan olvassák a masszázsblogot.

Azt sem tesszük lehetővé, hogy ügyeskedő szolgáltatók saját magukról írjanak kedves történeteket, ezzel növelve a forgalmat.
Próbálkoztak szépen, de elég hamar rájöttek, hogy hiába.
Egy ideje már nem is kapunk üdvözítő masszázssztorikat.
BTW akik az olvasói levelekból kipontozott (cenzúrázott) adatokat reklamálják, úgysem tudnának mit kezdeni velük.

Ez tehát nem beszámolós oldal, kamu-lehúzásokkal, bosszúhadjáratokkal, a lányok vagy a futtatóik által írt dicshimnuszokkal.

 

Tessék beleolvasni egy ilyenbe.
Idézet sok évvel ezelőttről: 

 

Egymás után hárman is jártak egy manökenszerű masszőrlánynál, állítólag mindhárman érdektelenek (értsd: saját bevallásuk szerint ők egyszerű vendégek, nem futtatják a lányt, nem reklámozzák a lányt, nem is ők a lány álnéven), de valami mégsem stimmel a sztorijaikban.

1. látogatás, yofej

ÉREZZÜK EGYMÁST JÓL!
Simogatásokkal dúsított lazító masszázs gyengéd erotikára vágyó igényes uraknak egy húszéves szőke, valóban manökenalkatú leánytól, diszkrét, kulturált környezetben,


Na, felhivtam a hölgyet, kellemes hangja van, mondta, hogy a Keletitől nem messze, a Huszár utcában tevékenykedik. Elmentem a megadott cimre, az első meglepi: a lány tényleg csinos ! Én szeretem a szép női cipőket-szandálokat, és mit látok ? egy marha szép darab van a lábán. Na mondom, eddig jó. Ezután leültetett, és elmondta, hogy mik közül lehet választani. 1 óra masz+ manual end 5e, NF +3, és lehet egy teljes aktust is kérni, az pedig 12e. Itt egy kicsit megijedtem, mert nekem eddig nem jöttek be azok az un. masszőrcsajok, akik aktust is ígérnek (ált. nulla a masszirteljesítményük). De gondoltam, megpróbálom, a csaj tényleg nagyon szimpi volt. Egy sima manuálos befejezést kértem. El zuhanyozni, Edina (mert igy hivják ) már fehérneműben fogadott. Tetszett nagyon így is, a mellei nem nagyok, de a csaj ugy ' egyben van '. Tényleg szőke, tényleg manökenalkat. Viszont, és itt meghazudtolta hajszinét (sőt vhol női mivoltát is ugyebár...) van neki agya. Egész jót elbeszélgettünk, miközben maszott. Azt hozzátenném, hogy még a telefonban megkérdeztem, hogy végzett masszőr-e, és igent mondott. És tényleg.
Nem csalódtam. Kérhecc sportmasszázst is, de én annyira nem szeretem, ha túl erősen nyomnak.Szóval pont jó volt, nem csak egy szimpla simi-simi, hanem tényleges szakszerű maszás. Két dolog volt kicsit zavaró:
az egyik, hogy mivel van vonalas tel is, ott csöngött (-). Ami ezzel kapcs. pozitivum volt, hogy megkérdezte, hogy felvehetné-e, és amikor igent mondtam, akkor is nagyon gyorsan megkérte a telefonálót, hogy később érdeklődjön (akkor nem adott semmi infot). A másik dolog ami annyira nem tetszett, hogy a masz tul szakszerű volt, az intimebb rész(eke)t gyakorlatilag kikerülte, csak a masz végén nyúlt oda. Aki volt Andinál, az igen
nagyra tudja szerintem értékelni, amikor a masz közben hátulról egyszercsak az alányúlós techinával megsimogatja
az ezredest. na ezt itt hiányoltam, a kézi befejezés viszont jólesett, ügyes volt, hagyta magát simogatni is (bár nem is voltam tul tolakodó). Még egy negativum : összességében kb 50 percet voltam ott. Ez csunya TP, de őszintén szólva ezekkel együtt is hihetetlenül jól éreztem magam, és valószinű visszamegyek. Részemről RECOMMENDED. Várom
más tesztelők értékelését is.

Összegzés :
kinézet (alak, arc) :nekem bejött, 5
agy : 4
masszázs 5
manuál befejezés 4/5 (nekem Andi az 5, ő testtel is masz)
lakás, fürdőszoba 4/5 jó a kéró nagyon,de elég szar a ház maga, 2 tusf, nem vizezve)
logisztika :
más nem volt a lakásban, de a telefon picit zavaró volt- elvileg van egy bnője, aki felvegye ha ő dolgozik, de most nem volt a lány.

 

2. látogatás, Kázmér, egy héttel később

Yofej társunk leírásán felbuzdulva választottam Bp. színes kínálatából Edinát. A leírás nagyon jó. A forgatókönyv 98%-ban fedte nállam is a történteket. (A zuhany q forró v. q hideg, de a második zuhira belőttem :)
A csaj valódi szőke, szőke pihe borítja a formás, kézbe simuló cickókat; és a kellemesen napbarnította lapos hasa alján is kellemes a borotvált bozótos.
Jól masszírozott, a kézi tusája végén ünnepéjes díszlövéssel nyugtáztam a szolgáltatását.
Végig kedves, közvetlen, inteligens volt. (Kommunikációs szakon tanul levelezőn, lehet hogy gyakorol?:). A lakás hangulatos, nem proli. Az ár (5k)nekem nagyon megérte. Kellemes összbenyomással jöttem el Tőle. Tudom ajánlani a külcsínyre és tartalomra egyaránt igényeseknek.
(naphegyi Claudiával még nem tudom összehasonlítani mert még nem jutottam be hozzá. Három napi egyeztetés után feladtam de egyszer még nekifutok... :)

 

3. látogatás, Sejk, még aznap

Na, ez érdekes lesz ( főleg az előző, Kázmér kolléga élménybeszámolója után...)
yofej kolléga beszámolója után nagyon szerettem volna kipróbálni a manökenmasszázst Edinával.
Telefonban kedves, mondta, hogy EGYEDÜL szolgáltat, mikor érnék rá ?
Mivel éppen ráértem, és a környéken voltam, közöltem, hogy negyedóra. Erre ő : szeretettel vár !! Örömmel elindultam a Huszár utcába, és ott fogad egy kb. 160 cm mély, kicsit vaskos termetű,vállig érő, világos vörös ( piros ??) hajú, legalább negyedrészben nemzetiségi hölgy.
Mit sem sejtve bevezet egy ízlésesen berendezett szobába, türcsit keres, gyertyát gyújt, én pedig kezdek vetkőzni.
Majd, valami hatodik érzétől vezérelve, megkérdeztem, hogy Edina mikor jön ?
Erre ő : NEM ÉR RÁ !!!
Negyedórával ezelőtt beszéltünk, és mondta, hogy mehetek !!
A válasz erre az volt, hogy beesett egy más kuncsaft ( Kázmér ?? ).
De ha ragaszkodom Edinához, jöjjek vissza 40 perc múlva !
Kicsit felment bennem a pumpa a hülyítés miatt, de ez a 40 perc így is megütötte a fülemet. Kiderült, hogy a telefonban elmondott bő óra, az kb. 40-45 perc ...
A hőgynek kicsit ingerülten fejtettem ki a véleményem a szituról, de ő megígérte, hogy én lehetek a következő, a szemem előtt beírt egy kis füzetbe. Kicsit lila fejjel elköszöntem, de mivel nagyon kíváncsi voltam, ezért egy kis postai befizetés és egyéb elintéznivalók után megjelentem a címen. Kaputelefon, bejelentkezés, 10 perc türelem - az előző MT. kicsit ráhúzott... - kis séta, majd újabb próbálkozás, erre a döbbenet, mivel kb. 5 percet késtem, egy újabb MT. került elém...:((
Azt hiszem, ennyi pofáraesés elég volt egy napra, és otthagytam a helyet, én többet nem megyek oda !!!!!!
- átvágtak, kétszer is
- a bő egy óra csak ígéret, a valóság 40-45 perc,
- és még elnézést sem kértek !!
A részemről feketelistás hely !!
Jó vadászatot !
Sejk

 

Tanulság?
Inkább nem biztosítunk teret a beszámolósdinak.